2011-12-21

Green Christmas elab jälle!

Eelmisel laubal sai kannel ja Tiugu (Norton ja Ants) kaasa haaratud ning Rockverre köetud. Peale paariaastast pausi pandi festivalile Green Christmas juhtmed külge ja hakati parameedikute poolt elustamiskatseid tegema. Algus ei tundunud soodne. Palju oli virinat, et ainult kohalikud pundid ja muu sellina kärsa kärbumise ja külmunud maa jutt. Tegelikkus aga osutus oluliselt paremaks, sest üritus müüdi välja! Tõele au andes oli pääsmeid vaid 500, kuid iseenesest saavutus seegi.
Ja ma ütlen - tasus käia! Ma polnud mitut punti kunagi kuulnudki, nägemisest rääkimata. Ja kuigi ajakava oli tihe, siis õnnestus kõiki bände näha-kuulda. Keda rohkem, keda vähem, kuid igast ühest midagi.

Alustas natuke peale kuut juba HORRICANE. Minu jaoks natukene liiga käre laulustiil, aga muidu hea. Esimest ja seni ainumat korda olin neid näinud viimasel sama nimega toimunud üritusel.
Järgmisena AIRHEADS - Ants ütles kohe, et kõlab nagu Blink 182 (vms). Eks ta siuke kolledži-pungi laadne asi oligi. Mitte halb, aga ei midagi mulle.
ROHELINE SAMET - mingi tüdruk laulis mõne pilli saatel. Kaks lugu ja piisas aru saamaks, et rohkem pole mõtet enda aega kulutada.
NEVESIS'ega oli esmakohtumine selle suve Rabarockil. Positiivne elamus ka seekord, väga hea asi. Laulja lubas pärast kontserti asju arutades, et lähevad jaanuaris stuudiosse ja plaati on oodata aprillis-mais! Ootan huviga.
BETAERTH on Rakvere kohalik punt, ei oska midagi head-halba kosta, said hakkama aga pole minu stiil. Samas neil oli palju gruupisid kaasas, kes publikut bändi kleepsudega kenasti üle kleepisid. Igati tänuväärt turunduskanal.
PAHA POLLY tuntuim laul on ilmselt see, kus mina olen Tartu ja sina Tallinn. Niimoodi õlle kõrvale kuulata täitsa kannatab. Ei ole hullu.
DRAMAMAMA on hiljutine tuttav, sest soojendasid Rival Sons'i (hea kraam!) Rock Cafes mõni aeg tagasi. Mõlemal korral meeldis väga. Tüübid oskavad väga hästi pille mängida ja esineda. Soovitan kõigil nad üle vaadata, kui võimalus on.
NUMBER Ö - räpp-punk? Nende hitt "mis eile juhtus?" on raadioski kajastust leidnud. Üldiselt jätab külmaks.
SHIRUBI IKAZUCHI soojendas Hurts'i. Mulle ei meeldi. Aga ma ei ütle kellegi kohta, et halb oleks. Lihtsalt teine teetass. Või vale õlu vms.
Ühena peaesinejast reklaamitud EWERT AND THE TWO DRAGONS ei paku mulle ka midagi. Ma võin neid kuulata, aga ei võta põlve võnkuma. Samas paljudele meeldib.
REVOLVER - meeldiv üllatus. Hoogne ja rütmikas. Aplaus.
Peo lõpetas KOSMIKUD, kelle sett kestis umbes kolmeni. Ainult kiitus taas.

Toimus kogu värgendus Rakvere teatri ruumes. Kolmel laval - rahvamajas, väikeses saalis ja teatri kohvikus (võis ka natsa viltu minna mõni nimi). Täitsa muhe oli kahe maja ja kolme lava vahel pidevalt vantsida, et kõigest osa saada. Ainukesed puhkehetked kõrvadele olid WC külastused:) Õlu maksis 2€, inimesi oli täpselt parasjagu sellel minifestaril ja järjekorrad ei tekitanud kusagil pingeid, sest neid peale kohviku kuskil mujal polnudki õieti.

9 tundi rokki ja rolli jutti!!! Suur kummardus (maani) korraldajaile ja kui järgmisel korral asi toimub, olen kindlasti kohal.

No comments:

Post a Comment