2010-11-01

Plixid, Miip ja Vennaskond

Kui kuulete kuskil kedagi teadustavat, et esineb ansambel Plixid, siis jookske. Kui kuulete peale seda ikka midagi, siis jookske veel. See on seda väärt. Hea küll, tüdrukud on noored, kuid viisi võiks sellegipoolest pidada. Pillimänguoskus on ka pehmelt öeldes nõrk. Kui pundis poleks ühte meeshinge, bassimängijat, siis laguneks see viimanegi rütm vist ära. Võib-olla olen ma liiga kriitiline, kuid see oli hirmus. Olete kuulnud väljendit kassikontsert? Ma arvan, et see oleks parem olnud.

Millest ma üldse räägin? Ahjaa - reedel oli Rock Cafes selline üritus:
Kes: Plixid
Miip
Vennaskond
Kus: Rock Cafe, Tallinn
Millal: 30-10-10
Palju: 100
Lisainfo: Kaks viimast bändi, Miip ning Vennaskond, peavad kontserdil ka oma sünnipäeva. Neidudebändil Miip saab kokku viis aastat, Vennaskonnal juba 26.

Uksed kell 21


Kollektiiv Miip. Väidetavalt viis aastat koos oldud. Kõik tüdrukud pundis. Ja palju parem kui esimene esineja. Lauljal hea tugev hääl ja viisi pidas väga kenasti. Kannatas täitsa kuulata ja ei onud ka silmale halb.

Jama oli aga selles, et olime end kohvikusse juba enne ühtteist kohale vedanud ja selgus, et Vennaskond enne poolt ühte välja ei tule. Ja ei tulnudki, tegelikult alustati alles mõni minut enne ühte. Hea et magama ei jäänud enne :) Aga Vennaskond oli hea nagu ikka, sel korral esitati suisa kaks sellist uuemat lugu, mida ma polnud varem kuulnudki. Ja kuna nende lood ei ole just teab kui pikad, siis oli neid sellevõrra rohkem. Õnneks ei puudutatud kuidagi päävapoliitika teemat ja oli puhas muusikaline õhtu. Ei olnud halb, ei olnud.

No comments:

Post a Comment