2010-07-27

Suvi

Puhkus on imeline aeg. Ärkad hommikul üles, lased törtsu peeru, röhitsed, pesed hambad, haukad midagi ja hakkad õlut jooma. Ma olen liialdamata viimase pooleteise nädala jooksul 5-8 õlut päevas naha vahele kallanud, peeti 200-500 gr sinna peale võtnud ja natuke naturaalset peent frantslaste siidrit ka. Grill lihad ja vorstid nagunii. 100gr olen  seeläbi juurde ka võtnud. Kohutav, kas pole. Aga see kuradima päevitamine on ränkraske töö. Oled 20 minutit röötsakil päikese käes ja raisk - higi voolab igasugustest kohtadest kosena. Stange on pidevalt märg. Kuna see lõplikult ära tüütas, siis tulin täna linna tagasi. Et saaks ikka puhata ka. Homme näiteks plaan ennelõunal kinno minna. Linnas kulub õlut kah vähem, täna alles kolmas libiseb. Päeval olin asjalik. Hea uuudis on see, et Sziget festival algab 15 päeva pärast! Järgmisel pühabal paneme rattad veerema ja kütame Budapesti suunas minema, igatahes. Oh seda rokki ja rolli. Odav söök ja jook, poolpaljad naesed. Lill ma ütlen, elu on lill.

No comments:

Post a Comment