2010-06-14

Eesti meeste laulud

Käisin sellenimelist etendust kaemas. Ma kas olen liiga juhm nii peene kunsti jaoks või siis see oligi jura? Kui laule poleks olnud, siis ma oleks igavuse ja häbi kätte surnud. Totaalne jaburdamine. Positiivne on see, et kogu see tsirkus kestis alla tunni aja. See-eest võeti selle vahtimise eest neli sotti per lõust. Imeline! Põhimõtteliselt ei toimunud peale laulmise mitte midagi. Aga mulle oleks kuusteist korda enam meeldinud, kui need laulud oleks ette lauldud kenasti laval, lauljail mustad ülikonnad seljas, mitte kuskil vanas töökojas, suitsu sees, jahedas ja äärmiselt ebamugavatel istmetel. Ma tõesti ei tea, kes selle "geniaalse" lahenduse välja mõtles, kuid see kõik oli kuidagi piinlikult labane, pealetükkiv ja hale. Õlised tunked, töötegemise imiteerimine, jalaga tagumikku naljad. Nojah. Nüüd siis olin kriitiline.

No comments:

Post a Comment