2010-01-18

Mure alkoholismi vohamise tõttu

Ma hakkasin kohe esimesel jaanuaril õlut tarvitama. Mulle kohe maitseb noh. Kuna oli vaba päev, siis lasin kohe kuus tükki lipsu taha. Teisel jaanuaril läks samamoodi viie õllega. No ja kui päris aus olla, siis neljandal ei võtnud midagi, kuna oma arust olin liiga palju juba selleks ajaks joonud. Ühesõnaga 17-nda jaanuari hommikuks olin 2010 aasta sees ära joonud täpselt 31 liitrit õlut. Võib-olla liitri rohkem, sest üks õhtu on pisut hägune. Aga kindlasti mitte vähem. Üleeile õhtul sai üheksa joodud. Ja mõned rummikoolad ka. Ja päev enne seda vähemalt 200gr vanalinna. Nüüd juba teist päeva pole tilkagi tarvitanud. Aga ma tean, et see läheb üle. Kui hästi läheb, siis pean nädalalõpuni vastu. Siis hakkab organism taas vedelat leiba nõudma. Aga muidu ma treenin parajasti Tartu Maratoniks, et läbida see oma isikliku rekordiga...

No comments:

Post a Comment